คลินิกเขาหลักทันตแพทย์

คลินิกเขาหลักทันตแพทย์

บริการที่ให้บริการในคลินิกเขาหลักทันตแพทย์

27 การให้คะแนนและการรีวิวของคลินิกเขาหลักทันตแพทย์

1 โดย Garrett Weiner
4 เดือนที่แล้ว

This is my third visit to three different dental practices in Thailand over the past 18 months. "One of these is not like the others," is a phrase that comes to mind. The other two dental practices I visited for routine cleaning were professional, considerate, caring and communicative. Khao Lak Dental Clinic (KLDC) was not that. But it also failed to meet even routine professional standards for dental practices. I offer my thoughts here as feedback to them, and as my experience for you. I recognise there are stellar reviews for this practice - it wasn't my experience at all: There was no concern over the patient's well-being or experience: - My face was fully covered by a mask, less the mouth area, which they insisted on and didn't care that it wasn't my preference. I could not see who was doing what or what was just above my chest. It felt very distancing to me, and my impression was that it furthered the lack of care/concern for the patient. It seemed to me that they merely saw me as two rows of teeth to be cleaned. - They did not once ask if I was doing okay or if I needed a break, not providing any break or opportunity to rinse throughout. My jaw was cramping up given how wide they wanted it open throughout. They had a nice laugh-filled conversation between themselves, however. - They were fairly violent with my lip, yanking down on it, it seemed to signal me to loosen it (which it was). I had to tell them twice not to do that. I had told them about a sore on my lip, and I had a sore on the roof of my mouth - neither of which they took concern about. - When I raised my hand for a break so I could get my wallet, which was within reach in a basket (I could not see, yet I could hear people entering and leaving the room, so began to feel insecure about my wallet which had a lot of cash, etc), I was reprimanded sternly by the woman for doing something so "not important" (to her). When I tried to explain why, she was just as scornful. - They would forcefully shift my head sideways rather than asking me to turn my head. My lip was very dry but they continued to hold it down without a break, pulling it down forcefully on multiple sides. It was excessive. - The entire process was so rushed it was done in 25 minutes or less. When it was finished, she just said "your cleaning is done", leaving me with a mouthful of polish, not telling me to rinse out the polish. I saw the cup of water and took it upon myself to use it as I could. Nothing else was said to me about my teeth or the cleaning at all. - The quotation for cleaning was 800 - 1500 baht range. I have never paid more than 1,000 baht for a cleaning in Thailand. Here I received the bill for 1,500 baht, even tho it was clear I was unhappy with the service provided. When I asked why it was at the very highest of the range - I was told it was because there was calculus (tartar) on my teeth. My teeth have not suddenly changed so badly - I think it was simply a determination to try to get as much from me as possible. - When I explained why I was unwilling to pay 1,500 Baht because of this experience I had with them and that I've never paid more than 1,000 baht, she called the "owner" and had a discussion with him/her. Then she continued to argue with me - initially explaining herself, but not at all accepting my feedback of the horrible experience and their approach. - She argued with me in front of everyone, including other patients, instead of asking to speak more privately and to listen. This indicated that this practice wasn't being run professionally - and they all seemed very young. Even with all of this, I was still willing to pay the additional money, until the hygienist ended the conversation by responding to my feedback with "...in your opinion." That changed my mind and we left. In my opinion, I shouldn't have even paid the 1,000 baht, because of the combative and uncaring nature of the hygienist and her assistant. They lost a potential repeat patient. The receptionist seemed nice enough, tho.

รายงานการล่วงละเมิด
5 โดย Klaus Sulimma
4 เดือนที่แล้ว

Routine dental check-up and cleaning. Very satisfied with the service and result.

รายงานการล่วงละเมิด
5 โดย ไม่ระบุชื่อ
4 เดือนที่แล้ว
รายงานการล่วงละเมิด
5 โดย ไม่ระบุชื่อ
4 เดือนที่แล้ว
รายงานการล่วงละเมิด
5 โดย xOpalhoof x
5 เดือนที่แล้ว

Whitening: Hatte in meinem Leben nie weissere Zähne, bin total happy!!!

รายงานการล่วงละเมิด
5 โดย ไม่ระบุชื่อ
5 เดือนที่แล้ว
รายงานการล่วงละเมิด
5 โดย ไม่ระบุชื่อ
6 เดือนที่แล้ว
รายงานการล่วงละเมิด
5 โดย ไม่ระบุชื่อ
6 เดือนที่แล้ว
รายงานการล่วงละเมิด
5 โดย ไม่ระบุชื่อ
7 เดือนที่แล้ว
รายงานการล่วงละเมิด
5 โดย ไม่ระบุชื่อ
8 เดือนที่แล้ว
รายงานการล่วงละเมิด

คุณเป็นเจ้าของคลินิกนี้หรือไม่

ประสบการณ์ของคุณที่คลินิกเขาหลักทันตแพทย์

หากคุณเคยใช้บริการคลินิกคลินิกเขาหลักทันตแพทย์โปรดแบ่งปันประสบการณ์ของคุณ อธิบายรายละเอียดที่สุดเท่าที่จะเป็นไปได้ว่าการเข้ารับการรักษาเป็นอย่างไร คุณได้รับการปฏิบัติอย่างไร คุณพอใจกับบริการหรือไม่ พนักงานเป็นมิตรกับคุณหรือไม่ คุณจ่ายเท่าไหร่ รายละเอียดทั้งหมดเหล่านี้จะช่วยให้ผู้อื่นเลือกคลินิกที่ดีที่สุดได้ เราตรวจสอบรีวิวแต่ละรายการด้วยตนเองเพื่อตรวจสอบความน่าเชื่อถือ

ให้คะแนนประสบการณ์โดยรวมของคุณ

คำถามที่พบบ่อย